zaterdag 4 februari 2012

Speciaal voor jou!! Met liefde gemaakt!!!

Hallo medebloggers,

De laatste dagen ben ik flink in de weer geweest met een idee dat al een tijdje in m'n hoofd zit.
Deze krans heb ik speciaal gemaakt voor Cynthia. Zij is echt een superlieve vrouw met een groot creatief hart. Gisteren ben ik naar Vijfhuizen geweest om het Crea Weekend te bezoeken,
En uiteraard was Cynthia daar ook. Ze had weer een volle kraam met allemaal mallen van allerlei merken.
Ook van CottageCutz zijn er supergave mallen. Van alfabet tot uiltjes, hartjes, bloemen en nog veel meer. Klik maar eens op de link!!



Deze krans heb ik dus gemaakt. In het rosé, want das de lievelingskleur van Cynthia.

Het Magnolia afdrukje is ingekleurd met Distress inkt.
Ook de tulpjes heb ik daarmee bewerkt. De bloemen komen bij Wild Orchid Crafts vandaan.
De rest van de aankleding is gestanst met mallen van van Marianne Design. Deze heb ik op voorgaande
beurzen gekocht bij Krea2Day.



Zo wilde ik ook m'n collega bedanken. Ze had iets gekocht wat te groot voor haar was. Dus had ze het aan mij gegeven. Alleen ze wilde er geen geld voor hebben. Dus ja.... Wat doe je dan????
Afgelopen woensdag kwam ze ook al met de vraag of ik zin had in een lekkere kop warme, zelfgemaakte
erwtensoep. Nou, daar zegt Ilse geen 'Nee'  tegen!!






Hiernaast zie je het eindresultaat!! Ze houdt erg van het 'Hollandse' dus ik vond dit afdrukje ook erg
bij haar passen.
Ook deze krans heb ik aangekleed met bloemen van Wild Orchid Crafts.


Ik moet zeggen,  dat ik ze wel erg leuk vind geworden!!
Gisteravond heb ik er nog een gemaakt,
maar die zet ik van de week wel op m'n blog!!

Groetjes,

Ilse

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat prachtig Ilse!!!
    een fijn weekend
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke idee om de kransen op deze manier te versieren.
    geweldig kado om te geven.
    heel mooi gemaakt!! de malletjes mooi gecombineerd.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Ilse.
    Je hebt de kransen fantatisch gepimpt. Ziet er super uit.
    Daar zullen Chynthia en je collega vet blij mee zijn.

    Liefs Lieb

    BeantwoordenVerwijderen