zondag 29 januari 2012

Mooie koe!!!

Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor m'n tante. Haar buurvrouw wordt 65 jaar en ze wilde een leuke kaart.
Die buurvrouw woont op een boerderij met .... Koeien.
Hoe toepasselijk.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn wat donker, maar de buurvrouw is pas jarig in november.





De stans die ik heb gebruikt is de Nestabilitie Heart Square. Deze heb ik gekocht op een hobbybeurs
bij Krea2day. Ook daar komt de tekststempel van Nicole Verkooijen vandaan.
De roosjes heb ik gekocht bij Wild orchid crafts. En in de hoekjes heb ik van die schattige kleine knoopjes geplakt.

Groetjes,
Ilse

2 opmerkingen:

  1. Hij is grappig Ilse.
    Geweldige stempel zo die koe.
    Leuk gemaakt.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha....hoe toepasselijk. geweldige leuke koe afbeelding gebruikt.((-:
    hele leuke kaart!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen