maandag 9 januari 2012

Taartje!!!

Hallo lieve volgers,

Gisteren heb ik lekker wat zitten freubelen. Een kopje thee erbij, heerlijk ontspannen.
Ik vind het een erg schattig stempeltje. Het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt. Ook de achtergrond, gestanst met een Nestibilitie, is bewerkt met Distress inkt. Erg leuk voor special effects. Voor de afwerking heb ik bloemen en knoopjes gebruikt.

Onderstaande kadobon heb ik gemaakt voor Krea2day.nl. Ik heb de stempel van Nellie Snellen gecombineerd met een Met to You beertje. Ik vond het wel een grappige combinatie.
De afdrukjes zijn ingekleurd met Distress inkt. Het gaat steeds beter en ik vind het dan ook erg om met deze techniek te werken.


De Mal van het hart is van Cheery Linn en heb ik gestanst in 2 kleuren. Het voordeel hiervan is dat je de andere combinatie ook gewoon kan gebruiken voor een andere creatie.
De bloemetjes en de blaadjes komen bij Wild Orchid Craft vandaan en ik heb ze aangekleed met blaadjes en takjes gestanst met mallen van Marianne Design.

Groetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten