zaterdag 28 januari 2012

Young Rebel

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Bedankt voor jullie lieve reacties op m'n kadobonnen!!
Zoals beloofd, het kaartje die ik donderdag heb gemaakt. Eigenlijk ben ik niet zo van de
oranje en geel tinten, maar ik vind het wel bij dit afdrukje passen. Het afdrukje is van Nellie Snellen en heb ik ingekleurd met Distress Inkt.
Het boompje is van een mal van Marianne Design. Deze komt bij Krea2day vandaan. Het is uitgestanst op papier uit de 'Chocolate box' collectie van Color Core.





Dit is echt supergaaf papier. Het is bruin, maar als
je er een schuurpapiertje overheen haalt, komt er een andere kleur naar boven.
In dit geval groen. Zo komt het geemboste gedeelte er
ook mooi uit en het geeft een natuurlijk effect.

Het gras is geponst met de graspons van Martha Stewart. En voor het effect heb ik het bewerkt met een beetje inkt.
Voor de afwerking heb ik 4 knoopjes gebruikt.


Ik ga weer verder met een ander kaartje. Die is ook bijna klaar. En ik ga vandaag beginnen met de kaartjes die m'n tante heeft besteld. Dus jullie horen weer snel van me!!

Fijn Weekend!!

Groetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten