dinsdag 17 januari 2012

Jarig.

Hey,

Gisteren had ik nog een kaartje gemaakt, dus die ga ik even posten. Het achtergrondpapier is van Me to You. Gezellig met vlindertjes. En de tekststempel is van Crealies.




De knoopjes heb ik bij Boekenvoordeel vandaan.
De Nestabilities heb ik op een beurs bij
Krea2day gekocht. Zowel het kleine hartje als de
Nestibilitie heart square.
Die laatste is een van m'n favoriete stansen.
Heel subtiel en toch een duidelijk frame met hartjes.


Het stempeltje is van Nellie Snellen. Ik vind hem erg schattig en heb haar ingekleurd met Distress Inkt. Dit is een van de eerste afdrukjes die ik heb gekleurd met inkt.








De bloemetjes heb ik gekocht bij Wild Orchid Crafts.
Ze hebben er onwijs veel bloemen, dat het nog erg
moeilijk is om een keuze te maken.
De bloemetjes heb ik aangekleed met takjes en blaadjes van
Marianne Design. Ook deze heb ik bij Krea2day besteld.


Veel Liefs,
Ilse

4 opmerkingen:

  1. hallo Ilse,
    weer zo'n leuke kaart. mooi achtergrond papier.
    en wat heb je dat stempeltje goed ingekleurd, en dat voor het eerste keer? mooi gedaan.
    die bloemen zijn inderdaad erg leuk en hoe je ze bij elkaar hebt gezet, ziet er mooi uit.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ilse

    Leuke creatie heb je weer gemaakt.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse ,
    Wat een geweldig lief kaartje ,super schattig ;-)
    Ook heel erg hartelijk bedankt voor je leuke reactie op mijn blog .

    lieve groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Ilse,

    Wat een pracht van een creatie heb je hier weer neer gezet.
    Het distressen gaat je ook goed af.
    Ik kom zeker gauw ff langs bij je op de thee en dan ga ik je distres kunst bewonderen.
    Wilde nog zeggen dat ik je bericht op mijn blog hartstikke lief vind.

    liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen