woensdag 15 februari 2012

Kris is geboren!!!

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag is mijn neef voor de 2de keer vader geworden. Van een zoon, en hij heet Kris!!
Het is allemaal goed gegaan en er stonden mooie foto's op Facebook!!
Dus heb ik een speciaal kaartje voor gemaakt. M'n "schoon"nichtje had zondag op haar Facebook geschreven, dat het die dag de uitgerekende datum was. Toen dacht ik: O jee.....
Ik heb nog geen kaartje gemaakt!!! Dus ben ik aan de slag gegaan met een erg leuk resultaat, al zeg ik het zelf!
Het afdrukje is van Young Rebels! Ik vind ze zo schattig. En ik heb het ingekleurd met Distress inkt. Het achtergrondpapier is van DCWV. De tekststempel is van Marianne Design.
De slinger is van Crealies en de letters zijn uitgestanst met een mal van CottageCutz.
Daarbij heb ik een schattig strikje en knoopjes erbij geplakt.

Veel groetjes,

Ilse

5 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart, heel mooi is die slinger gedaan. mooie afbeelding. zo'n lieve kaart gemaakt.
    erg leuk!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ilse, via via kwam ik op jouw blog terecht en zie dat je prachtige kaarten maakt. Super! Ben gelijk volger van je geworden. Misschien kom je ook es een kijkje nemen op mijn blog en/of volger worden?

    Lieve groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt voor Kris. Ik kwam ook via via op jou blog terecht, ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke jongens baby kaart. Ik vind die slinger met zijn naam erop zo grappig.
    Je hebt hem heel mooi gemaakt.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful!!! Thanks for sharing!!!
    Hey, we have a giveaway here, just stop by and add your name to our list - http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen