maandag 13 februari 2012

Award!!

Hallo Allemaal,

Vanochtend had ik een berichtje in m'n mailbox van Marieke dat ze mij een award heeft gegeven.
Tot mijn verbazing stond dit ook bij Yvonne op haar blog.
Het gaat om de




Award.
Het is de bedoeling dat ik deze weer doorgeef aan 5 personen die minder dan 200 volgers hebben.
Dus zal ik deze ketting niet doorbreken en 
5 blogs uitzoeken.

Dat zijn geworden:


Het is de bedoeling dat ook zij, deze awards doorgeven aan anderen. Dit is ook om minder bekende blogs in het zonnetje te zetten!!

Marieke en Yvonne bedankt!!!

Groetjes,

Ilse

2 opmerkingen:

  1. Hai Ilse,

    Wat lief je award en hij lijkt nog op mijn naam ook.
    Ik ga het in mijn blog zetten.
    Thnx.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Ilse
    dank je wel voor je berichtje.
    en voor je award, bijzonder dat je mij er ook één geeft.
    lief van je.
    ik zal deze op mijn blog zetten.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen