maandag 13 februari 2012

Een supercreatieve dag!!

.Daar ben ik weer!! Gisteren wilde er niks lukken, maar vandaag....
Ik ben gestoken door een creatieve bij denk ik. Hahahaha
Vanmiddag ben ik lekker aan het freubelen geweest. Met aardig wat resultaat.
De kaart voor m'n neef en z'n vriendin is klaar. Zij zijn gisteren trotse ouders geworden van hun 2de kindje.
De foto zet ik nog niet op m'n blog, want ik link het altijd door naar Facebook, en dan zien ze kaartje eerder, dan dat ze het uit de brievenbus halen. En dat vind ik niet zo leuk.


Dit is de simpelste kaart. Maar ik vond het papier zo mooi, en ik vond het zonde om het te versnijden. Dus heb ik er gewoon 2 vlindertjes bijgeplakt. Heel simpel, maar wel mooi!!!





De kaart hiernaast is van een stempel van Nellie Snellen en heb ik uitgestanst met een Nestibilitie.
Het blauwe, zilveren achtergrondpapier is van
DCWV. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts.

Het afdrukje is ingekleurd met Distress Inkt.
En uiteraard heb ik weer van die schattige knoopjes
gebruikt.





Deze bloemengroet is een Young Rebel afdrukje.
Ook deze is ingekleurd met Distress inkt. Ik vind dat een supermooie techniek met hele mooie tinten.

Zowel de stansen, achtergrondpapier en de tekststempel is van Marianne Design en de border en de cirkel zijn van Nellie Snellen.
De tekststempel heb ik gestanst met een label set van xcut.




 Wederom weer opgeleukt met bloemen van Wild met bloemen van Wild Orchid Crafts en knoopjes.

De kaart voor Kris, moeten jullie nog tegoed houden!!

Tot van de week!!!

Groetjes,
Ilse

3 opmerkingen:

  1. Wauuuwwww wat ben jij lekker bezig geweest zeg
    Ik heb genoten van je prachtige creatie's

    gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo goed bezig!!! Wat een geweldige kaartjes, super!
    En wat zijn die young rebels leuk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een creatieve dag gehad!!
    stuk voor stuk erg mooi!
    de eerste kaart heb je heel mooi opgelost.
    tweede en derde kaart heel mooi ingekleurd.
    prachtig gedaan.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen