donderdag 30 augustus 2012

Zomerse kaart voor het Design-Team

Hallo Allemaal!!

Met deze zomerse dagen, vond ik het wel leuk om een zomers kaartje te plaatsen.


Het is een mooie, rustige en zachte kaart geworden. Niet te druk, zodat je goed kan zien welke mallen er gebruikt zijn. Ik heb nog niet veel 'mal'kaarten gemaakt. En het is ook wel even wennen, als je gewend bent om er altijd een stempelafdrukje erbij te gebruiken.
Maar ik vind het een superleuke uitdaging.




Bij deze kaart kan natuurlijk m'n lievelingsmal niet ontbreken!!! Ik heb dan ook 2 malen uit deze set gebruikt. Zowel het grote dichte mal, als de grote met de fijne hartjes.
Ook het vlindertje is van Cheerly Lynn. Voor een extra zomers effect!! Hahaha!!


De grote bloem is van Marianne Design, en komt uit 2010. De mal mag dan al wat ouder zijn, maar het blijft een plaatje.
Het leuke hieraan is, dat je er een lintje doorheen kan doen. Het lint is in dezelfde tint, als de stansen.

Op het midden van de bloem heb ik een roosje geplakt. Eerst vond ik dit echt geen fijne mal. En ik kon er ook niet zo mee overweg. Maar oefening baart kunst en het gaat dus nu goed. Het is gewoon een schattig roosje. Je hebt deze mal ook in een gladde versie, die heb ik al gereserveerd bij Krea2day.


De takjes zijn van Anja's Leaves van Marianne Design. Deze zijn wel wat grover, maar het kan wel goed met deze bloem. Ik heb wel de bloem zo geplakt, dat je nog precies een klein hartje ziet in het puntje van het hart.

Mijn collega-designer Irene heeft ook een nieuwe creatie gemaakt voor Krea2day. Deze staat dan ook vanaf vandaag op het blog van Cynthia.

Fijne dag!!!

Groetjes,
Ilse


4 opmerkingen:

  1. Hij is mooi Ilse en het hart en de bloem heb ik ook en gebruik ze lang niet vaak genoeg..we hebben gewoon te veel en toch maar steeds bij kopen hahahaaaaaaaa!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rustige kaarten zijn ook heel erg mooi,
    deze heb je ook leuk gedaan.

    Jij ook bedankt trouwens dat je bij mij
    volger geworden bent, erg gezellig !

    Fijne zondag nog ☺
    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen