woensdag 5 oktober 2011

Vakantie!

Ja.... We hebben nog steeds vakantie. Vandaag is Arnold naar de Elektrobeurs geweest en heb ik er maar een knutseldag van gemaakt. Heerlijk!!!
Ook heb ik afgelopen weekend nog een paar kaarten gemaakt die ik nog niet op mijn blog heb gezet.

Het stempelafdrukje van bovenstaande kaart is ingekleurd met Aqua-Markers. Deze heb ik gewonnen met de candy bij Nicole. Wel vond ik het erg lastig om er mee te kleuren. Vandaar dat ik nog maar 1 kaart met deze manier van kleuren heb gemaakt. Ik ben volop aan het oefenen, maar ik vond deze kaart wel mooi genoeg op mijn blog te zetten.

Ook ben ik vandaag al een beetje in kerstsferen, en heb ook 2 kerstkaarten gemaakt. De beertjes vind ik erg schattig!! Ik ben nou eenmaal een berenfreak!!
 Ook de tekststempels van Eline zijn helemaal super!! Erg origineel en met mooie sierletters.
De bloemen zijn van Wild Orchid Craft, en ook daar ben ik helemaal weg van.
Bij bovenstaande kaart heb ik een mal van Marianne Design gebruikt. Als detail heb ik wat glitter in de strik van het kadootje verwerkt.
Morgen zal ik nog wat foto's erbij zetten, ik ga nu weer naar de knutseltafel!!!

Veel Knutselgroetjes,
Ilse

2 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes!
    geniet nog lekker van jullie vakantie!
    groetjes, mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten!!
    geweldig die berenafdrukjes, zo lief.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen