zondag 16 oktober 2011

Alweer een schattig beertje!!

Afgelopen vrijdag was ik naar de hobbybeurs in Vijfhuizen geweest. Het was een leuke beurs, ruim opgezet en erg licht. Kortom in 1 woord: Geweldig.
's Morgens was ik nog even naar de supermarkt geweest voor een zakje krentenbollen. En toen ik het busje van PostNL zag staan, besloot ik om maar even flink te rennen.
En dat was niet voor niks. Ik had bloemen besteld bij Wild Orchid Crafts, en die werden al bezorgd. Snelle service!!

De mal die ik op bovenstaande kaart heb toegepast heb ik gekocht bij Krea2day. Ik kan een toegangskaart gewonnen bij hun, dus heb Cynthia en haar crew meteen persoonlijk bedankt. Het afdrukje had ik bij 
CreaLies gezien. Die vond ik zoooo schattig. En wat blijkt, heb ik er zelf gewoon een digitaal bestand van!!







Bij CreaLies heb ik een stans met labels gekocht en tekststempels. Erg leuk allemaal.
Verder heb ik nog een Nestibilitie en wat papier gekocht.
Het was een gezellige dag! Nu nog even genieten van deze zonnige zondag en dan mag ik morgen naar de tandarts! En daar zit ik op te wachten......

Groetjes,
Ilse

2 opmerkingen:

  1. wat een lieve kaart Ilse.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo wat een lieve kaarten heb je weer gemaakt.
    die beren blijven leuk.
    mooi gedaan met die mal, geeft een apart effect.
    heel leuk!
    mooie combinaties van papier.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen