vrijdag 7 oktober 2011

Net als de vorige titel.....

Zoals de vorige titel al verklapte, heb ik meerdere kaarten gemaakt van Penny Black. Als eerste deze kaart:


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft. De groene blaadjes heb ik uitgestanst met een mal van Marianne Design. De resultaat van het stansen heb ik geknipt en zo gevormd tot een 'bladwaaier'.
De Bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft, en de takjes zijn gemaakt met de takjespons van Martha Stewart. Eigenlijk een leuk, simpel, mooi, rustig en kleurrijk kaartje!


Ook hier weer zo'n schattige beer, wederom ingekleurd met Derwent potloden. De bloemen zijn van....
Jazeker, van Wild Orchid Craft. en de tekststempel is van Eline. Een geslaagde verjaardagskaart!!

Groetjes,
Ilse

1 opmerking:

  1. prachtige kaarten.
    geweldige stempels, hartstikke leuk gekleurd.
    mooie tekststempel.
    maar wat leuk dat je volger bij mij bent geworden.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen