woensdag 12 oktober 2011

Lili of the Valley

Hallo,
Hier weer een kaartje na een regenachtige dag. Arnold was druk bezig om de meterkast te ordenen, en ik was lekker aan de knutsel.
Dit afdrukje zat bij een boekje, wat ik voor m'n verjaardag heb gehad.
Ik vond 'm erg schattig, ik heb de aankleding dan ook wat rustiger gehouden.

Het afdrukje is uitgestanst met een Nestibilitie. Het achtergrondpapier is van Forever Friends.
De bloemen komen bij Wild Orchid Crafts vandaan. Ik heb weer nieuwe bloemen besteld en kan niet wachten tot ze binnen zijn!!
De korenhalmen zijn van Marianne Design, da's echt een van mijn favoriete mallen op het moment. En ik heb de takjespons van Martha Stewart gebruikt.

Al met al een schattig kaartje geworden!!

Groetjes,
Ilse

2 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig kaartje, wat zijn die lotv stempels toch geweldig hè?
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,

    Ik heb je kaarten even bewondert en vind ze erg mooi!
    We moeten inderdaad binnenkort even contact opnemen met elkaar.

    Groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen