zondag 1 juli 2012

24

Hallo!!!

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige blogpost.
En ja!!! Ik heb idd wat met beren. Eigenlijk ben ik dol op heel veel dieren,
maar beren zijn altijd zo zacht en knuffelig.
En ik ben dol op knuffelen!! hahahaha




Deze kaart heb ik gemaakt voor m'n schoonzusje Corinne. Zij is gisteren 24 geworden. Ze zit op voetbal, dus dit was een toepasselijke stempel!!

Ze heeft geen vast rugnummer, daarom heb ik haar leeftijd op de kaart gezet.
Deze cijfers zijn uitstanst met een Cottage Cutz mal en heb ik gekocht op een beurs bij Krea2day






Wederom kon ik het niet laten om er bloemen op te plakken. Die gladiooltjes zijn echt onwijs!! Het gaat een beetje de lengte in, en dat breekt een beetje. En ik heb Parelbolletjes gebruikt. 
Dit zijn 3 parelbolletjes en zitten dan verspreid over een 
soort van visdraadje.

De rose rand die je ziet, is organza lint. 
Dat heb ik vorige week op een markt gekocht. Dat vrouwtje van de kraam maakt allemaal baby-bedankjes. Ze had erg mooi lint liggen dus dat moest ik natuurlijk hebben.

Ik heb er nog meer gekocht, maar dat deel ik met jullie in m'n volgende blogpost. 
Want het idee wat ik heb, moet ik nog uitwerken, maar dat is voor morgen. Dan geniet ik nog even van m'n vrije dag!!!


Groetjes,
Ilse

3 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart gemaakt. en zo'n lieve beerafbeelding!! een lieve en schattige uitstraling heeft dit kaartje. mooi van kleur en zo rustig! je hebt het beertje ook zo goed ingekleurd ik moest eerst goed kijken of het geen kant en klare plaatje was.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse wat een super leuke kaart en wat een schattige stempel.
    Ik vind de kleuren ook ontzettend mooi.
    Hij is toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Ilse. Beren zijn zekers om te knuffelen zien er ook altijd zo schattig uit.
    super ook ingekleurd. By the way ik zit nu heerlijk in Thailand. Dus het distress inkt als je die binnen krijgt laat maar even bij jou ik bericht je wel als ik weer thuis ben.

    Heel veel liefs , Lieb

    BeantwoordenVerwijderen