maandag 23 juli 2012

Kei verwend!!!

Woensdag a.s ben ik jarig, maar ik heb het afgelopen zaterdag gevierd. Ik ben kei verwend.
Afgelopen vrijdag is m'n eerste kado gebracht door PostNL.
Dit heeft Cynthia voor mij gemaakt!


Bij een verjaardag hoort een kaartje. Alles wat  Cynthia gemaakt heeft, is in dezelfde tinten.
Ik was er helemaal stil van.
Ik ben gewoon kei verwend!!








Ook had ze een supergave slinger gemaakt met m'n naam!! Dus die hebben we een mooi plekje aan de deur gegeven!!



En ze heeft ook nog een droppot gemaakt!! En ik ben dol op drop!!


Dit is de bovenkant van de pot!! Echt supergaaf!!
En hierboven zie je de achterkant van het potje.







Maar ze had ook nog een kist gemaakt. Ik heb een foto vanaf de bovenkant gemaakt, voor de zijkanten moet je even kijken op het blog van Cynthia.



Deze box krijgt zeker een mooie plaats in m'n huisje.
Ik bleef uitpakken, zoveel kado's!!
Wauw!!

Cynthia, ook via deze weg, nogmaals onwijs bedankt!!!
Je bent een kanjer!!!

Groetjes,
Ilse

1 opmerking:

  1. alvast gefeliciteerd, inderdaad je voelde je echt JARIG!! prachtige creaties heb je mogen ontvangen.
    super mooi. wat een verwennerij.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen