dinsdag 26 juni 2012

Voor Sofie

Hallo!!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle reacties op m'n berichten! Dat kan ik erg waarderen!!!

Voordat ik aan de freubel ga, ga ik eerst nog een kaartje posten. Het stempeltje dat ik hiervoor heb gebruikt, heb ik gekocht bij Sonja. Ik kwam ze toevallig tegen op Marktplaats. En kon de verleiding niet weerstaan!! Ik heb dan ook meerdere stempels gekocht. Helemaal gaaf en ben er dan ook heel blij mee!!!



Dit kaartje heb ik speciaal gemaakt voor Sofie. Ze is 6 jaar en het vriendinnetje van het zoontje van m'n collega. Sofie is erg ziek, en het moest een heel speciaal kaartje worden.
Ik vind dat dat wel is gelukt. Ik hoop dat Sofie blij wordt van de kaart, en dat het de pijn een beetje kan verzachten...


Groetjes,
Ilse

3 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig, zó lief!!!
    liefs, Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij heb jij wat met beertjes. dit stempeltje is ook zo lief.
    een leuke kaart gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief en mooi kaartje.
    ook een leuk afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen