woensdag 3 juli 2013

Nieuwe maand, nieuwe Candy bij Krea2day

Hallo Allemaal,

De maand juli is net van start gegaan. En ook de nieuwe candy bij Krea2day.
De opdracht van deze maand is... Maak een kaart met minimaal 4 mallen van verschillende merken. Cynthia heeft leuke 'eisen' gesteld aan deze opdracht. De kaart moet/mag 13,5 x 13,5 cm zijn, en een keer geen stempelafdrukje. Voor meer uitleg moet je even kijken op het blog van Krea2day.

Dit is mijn bijdrage:

Alle ge-embosste delen van de stansjes heb ik bewerkt met Distress Inkt. De kleur is Scattered Straw. Omdat ik parelmoer wit papier heb gebruikt, lijkt de kleur een beetje goud geworden.


Ik heb de rolbloempjes van Marianne Design. De blaadjes die er
onder zitten zijn van een snijmal van Crealies. Dit alles heb ik op
een stansje van Nellie Snellen geplakt.








In de hoeken heb ik een Mal van Noor!design gebruikt.
En daar het kleinste vlindertje van Cheery Linn
op geplakt. Alles heb ik bevestigd met Tacky Glue.

Dus als jullie ook mee willen doen met de Candy, kijk dan
even op het blog van Cynthia!!

Groetjes,
ilse

3 opmerkingen: