woensdag 24 juli 2013

Even wat anders...

Hallo Allemaal!!

Genieten jullie ook zo van het mooie weer?? Nou ik wel hoor! Ik heb lekker vakantie, dus het kan niet beter.
Laatst heb ik op de markt zo'n vel met Vintage plaatjes gekocht. Ik dacht.. Laat ik eens wat anders maken.... Dat was dus gelukt.
Het is wel even wennen om deze kaarten te maken. Maar het is altijd leuk om wat anders te maken.


Het vlindertje is een soort van paperclip. En erg leuk om te gebruiken. Zoals jullie wel weten... Ik ben dol op vlinders...Hihihihi. De mal die ik heb gebruikt is van Marianne Design. De rest van de kaart heb ik wat rustiger gehouden.


Deze kaart heeft al supermooi achtergrond papier, dus dat wilde ik niet teveel beplakken. Dat vond ik sonde. De vlinder is van Joy! en de 'sprietjes' zijn van Marianne Design.

Gisteren ben ik lekker in de weer geweest voor de nieuwe Candy van Augustus bij Krea2day. Maar daar ga ik nog niks over verklappen!!

Allemaal een fijne dag!!

Groetjes,
Ilse


4 opmerkingen: