zondag 16 september 2012

Kaart met m'n nieuwe mallen

Hallo Allemaal!

Afgelopen donderdag hebben we onze eerste werkdag gehad. Omdat Arnold sinds april een andere baan heeft, heeft hij nog niet zoveel vrije dagen opgebouwd. Daarom hadden we dit jaar 2,5 week vakantie. Het viel wel weer een beetje tegen, maar het went wel weer snel.

Bij ons in de winkel, gelukszaak Bekker, is 100.000 euro gevallen met de Staatsloterij. Deze ton was gevallen op een Boulevardspel. Daarmee spelen 100 mensen met 100 loten mee. Iedere speler heeft
dus 1000 euro gewonnen!!! Dus het is gewoon feest!!

Maar uiteraard heb ik ook nog een kaartje gemaakt, met de nieuwe mallen die ik heb gekocht bij
Cynthia op de beurs in Zwolle.

Deze foto heb ik 's avonds gemaakt, dus ik hoop dat ie duidelijk is.
Het papier is parelmoer wit en erg mooi om mallen-kaarten van te maken!


Het grote hart en het 'gladde' hart is van Marianne Design. De Craftables van Augustus. De andere varianten, o.a de kerstboom, is ook zo mooi en fijntjes!
Het kleine hart is van Joy! Een supermooie mal en heel prettig om mee te werken voor een zeer aantrekkelijke prijs!!


De roosjes zijn ook van Marianne Design. Deze heb ik ook gekocht, omdat ik ze toch wel erg leuk vind. Deze zijn wel wat makkelijker mee te vormen dan de 'geribbelde' roosjes.

De vlinders zijn ook van Joy!
Ik heb ze 4 keer gestanst. En per 2 geplakt. Het lijkt net of ze naar elkaar toe vliegen!!

De hoekjes zijn van een Snowflake mal van Marianne Design.
Het is een ronde mal, maar ik heb ze in de hoek geplakt en langs de kaart afgesneden.
Het geeft een erg leuk resultaat, toch??

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik lees altijd met veel plezier jullie reacties!!


Bedankt voor jullie bezoek!!

Groetjes,
ilse

3 opmerkingen:

  1. Prachtig zo'n geheel witte kaart, ziet er altijd super chique uit en door het glanspapier is het nog mooier!!!
    1000 Euro winnen, wow wat een bofbipsen. Ik zou het wel weten en helemaal los gaan op de beurs whahhaaaaaaaa!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, heel mooi uitgevoerd in het wit en met al die stansjes.
    dat blijf ik knap vinden om zo een combinatie van te maken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, wat een geweldige kaart,
    echt heel erg mooi zeg.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen