donderdag 31 mei 2012

Kom pak je lasso maar!!!

Hallo allemaal!!

Hebben jullie ook zo genoten van de mooie zonnige pinksterdagen?? 
Nu regent het weer en is het weer heerlijk freubelweer!



Even een stoere meisjeskaart!
Ik vind deze stempels errug schattig!!
Ze zijn ingekleurd met Distress Inkt. De hoed heb ik ingekleurd met Twinkling H2O.

Het papier is van Marianne Design, en heb ik gekregen van Liberta. Ze kwam een middagje Distressen, en nam het voor me mee. 
Ze is echt een lieverd en maakt erg mooie creaties!! Kijk maar eens op haar blog!






De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Ook daar raak ik niet
op uit gekeken! Ze zijn zo echt en natuurlijk!!! In alle kleuren en maten!!

Ook heb ik Creatables gebruikt van Marianne Design en heb ik bij Krea2day gekocht.


De jongenskaarten zijn altijd wat moeilijker. Ik ben dol op bloemen enzo,
dat is voor jongens dan weer minder stoer!




Dus heb ik deze kaart wat rustiger gehouden.
Ook dit afdrukje heb ik ingekleurd met 
Distress Inkt en met de Twinkling H2O.

Voor de breek heb ik er 2 knoopjes bij-
geplakt. De kleur komt leuk
terug in de blouse van deze stoere
cowboy!!





Nu maar hopen dat de zomer weer terugkomt!! En dat we lekker in de tuin kunnen knutselen!!!

Groetjes,

Ilse

2 opmerkingen:

  1. Bloos bloos wat lief en leuk dat je mij noemt in je post.
    Je kaart vind ik super leuk en heel erg stoer.
    De jongens kaart is ook lkkr stoer ondanks dat deze relaxter is maar jongens houden niet van tierelantijnen.

    Liefs,Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi,
    leuke kaarten gemaakt. die stempels zijn erg leuk. een heerlijke stoere stempellijn.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen