maandag 21 mei 2012

Tofifee!!!

Hallo Allemaal!!

Allereerst bedankt!! Voor jullie vorige reacties op m'n kaarten!



Zaterdagavond was ik even creatief met Tofifee!! haha
Dit was een kleinigheidje voor m'n praktijkbegleidster. En het is gewoon leuk om te maken.
En lekker natuurlijk!!!!








Dit vind ik zelf, 1 van de leukste stempels die
ik heb!
Het afdrukje is ingekleurd met
Distress Inkt. Deze inkt is te koop bij
Krea2day, net als de Nestabilitie, het tekstlabel,
en de tekststempel.

De poes en de knalroze bloemen zijn
ingekleurd met Twinkling H2O.






En ik had weer nieuwe bloemen besteld in Engeland. Die
waren van de week binnengekomen,
dus ik moest er mee aan de slag!! ( van mezelf... haha)

Al met al, weer een leuk kadootje om te geven.

Vanmiddag ga ik weer lekker verder aan de freubel.
En ik moet nog een paar foto's maken van de kaarten
die ik afgelopen week heb gemaakt.
Want ook die, wil ik graag aan jullie showen!

Fijne dag!!!

Groetjes,
                   
               Ilse

1 opmerking:

  1. Hai Ilse,
    Wat een gave gepimpte Tofifee. Ja de bloemen zijn super mooi thnx nog voor het bestellen.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen