maandag 12 september 2011

Je bent een echte kanjer!

Vanochtend om 8.45 uur kreeg ik een sms van mijn collega. Haar schoonmoeder is afgelopen vrijdag geopereerd en heeft een nieuwe hartklep gekregen. Een heftige operatie, maar het is allemaal goed gegaan.
In de sms stond een vraag. "Wil je een kaartje voor mijn schoonmoeder maken? Met die mooie bloemetjes? En die knoopje vind ik ook zo schattig." Natuurlijk wil ik dat!! En dus ging ik aan de slag. 



Het afdrukje is van Forever Friends en uitgestanst met een Nestibilitie, de tekststempel is van Eline. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en daar komen ook de knoopjes vandaan. De vlinders zijn van Cheery Linn en heb ik bewerkt met wat inkt. De korenhalmen zijn van Marianne Design. 
En nu maar hopen dat ze het mooi vindt........



Groetjes,
Ilse







1 opmerking:

  1. wat een lief,schattig kaartje.
    MOOIE VLINDERS!!
    ik vind je 'opdracht'mooi uitgevoerd, zal vast ook erg gewaardeerd worden.
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen