maandag 5 september 2011

Een Bloemengroet

Hallo Allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog! Bedankt voor jullie reacties!! Dat kan ik erg waarderen.
Deze kaart heb ik van het afgelopen donderdag gemaakt. Ik had alleen niet eerder tijd, om de foto op m'n blog te zetten. Het weekend is weer voorbij, en m'n huisje is weer netjes dus.....
Tijd om te freubelen!!!
En om m'n blog te updaten!

Het afdrukje is van Me to You. Deze stempel heb ik gekocht bij www.harlekino-webshop.nl
De korenhalmen zijn gemaakt met een van Marianne Design. Het hart is gestanst met het hart van Nellie Snellen. De bloemen komen uit het pakketje van Wild Orchid Crafts.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden met diverse grijstinten. en natuurlijk lichtblauw voor het neusje!
Bedankt voor je bezoekje!!

Veel knutselgroetjes,
Ilse

2 opmerkingen:

  1. wat een lieve,schattige uitstraling heeft dit kaartje.
    je afdrukje is heel mooi ingekleurd. en knap uitgeknipt. (:
    leuk die knoopjes...
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk beertje is dit hè?
    Heb je mijn candy al gezien?
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen