zondag 28 augustus 2011

Formule 1



Arnold houdt nogal erg van Formule 1 en dus was ik vanmiddag weer aan de knutseltafel te vinden.
Dit stempelafdrukje is van Penny Black. Ik vind ze erg schattig en net echt.
Het achtergrond papier heb ik bij Bob Hes in Heemskerk vandaan. Daar heb ik ooit een paar scrapvellen gekocht, waaronder deze dus. Het strikje is van Papermania (dacht ik ) en de korenhalmen heb ik uitgestanst met een mal van Marianne Design.


Ook dit afdrukje is van Penny Black. Het achtergondpapier en de stempel is van Eline Pelinkhof. De mallen die ik heb gebruikt zijn allemaal van Marianne Design. Op zich is het een simpel kaartje, maar ik vind hem erg leuk.
Dit was mijn zondagmiddag. Heerlijk ontspannen, na een week hard werken. Op naar een nieuwe week!!

Groetjes,
Ilse

2 opmerkingen:

  1. Wat een scheet van een kaart.

    En nog bedankt Ilse voor je lieve felicitatie van mijn gewonnen Candy.
    Vind ik zo ontzettend leuk van je.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ilse, echt te mooi!!! Jij kan ook mooi kleuren zeg!!! Echt mooie kaarten!!!

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen