vrijdag 12 augustus 2011

Een bloemengroet

Deze kaart heb ik gemaakt voor Irene. Zij is consulente van Oriflame en heeft laatst bij mij een gezellige workshop gegeven. De kaart is voor een vriendin van haar, die op het moment een moeilijke tijd doormaakt. Meestal plak ik altijd alles recht, maar nu heb ik het afdrukje eens schuin geplakt.

Het stempelafdrukje is van Penny Black, en is ingekleurd met Derwent Coloursoft. Omdat het afdrukje zo groot is, heb ik er een A5 kaart van gemaakt.
De hartjes en blaadjes zijn uitgestanst met een mal van Marianne Design.Net als de tekststempel. De bloemetjes zijn van Joy! en als kroontje heb ik een hotfix-steentje erin gemaakt. De vlinders zijn van een Doily Mal. Het achtergrondpapier komt uit een blok van Forever Friends.

Groetjes,

Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten