maandag 10 februari 2014

Even een andere creatie...

Hallo!

Jaaaa daar ben ik weer! Das snel hè?!?!?! Hadden jullie vast niet verwacht. hihihih

Ik heb nu een jaar de Silhouette Cameo, en echt… Het is de beste investeringen geweest die ik ook op het gebied van knutselen heb gedaan.
Je kan vanalles van papier maken, maar ook kan je aan de slag met Vinyl en met Flexfolie.
Dat Flexfolie heb ik een paar weken geleden aangeschaft, in allerlei kleurtjes. En ik heb ook best wel veel mee gemaakt.



Waaronder deze schattige Jerry!
Deze heb ik op een romertje gemaakt. 
Leuk om kado te doen!!













Het muisje is opgebouwd uit delen. Want je kan niet alles in 1 keer persen. Want dan plakt je transferlaag vast aan je creatie. Dus eerst heb ik het hele zwarte gedeelte erop gemaakt, als soort van schaduw.

Toen heb ik de bruine laag erop gelegd, en weer met het strijkijzer erop geperst.








En ook uiteraard de witte en de beige gedeeltes,
Zo wordt het muisje wat sprekender.

Alles bouw je dus in stukjes op, zo ook deze uil die ik op een stoffen tas heb gemaakt voor m'n moeder.



Het is echt geweldig om met dit materiaal te werken.
En wat kan je toch veel kanten op met 
de Silhouette Cameo!!

Tot snel!!

Groetjes,
ilse




4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg, jij maakt er echt hele leuke creaties mee,
    ik zie ze op fb wel voorbij komen, heel gaaf ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke afbeeldingen kan je maken. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilse, sorry dat je blog achtergrond is verdwenen.
    Mail mij anders even, dan stuur ik hem je toe.

    Groetjes, Sieta
    31svdv@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen