vrijdag 1 februari 2013

DesignTeam Creatie voor Februari


Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie reactie op mijn nieuwe lay-out van mijn blog!! Ik ben er ook superblij mee!!
Vandaag is het tijd voor de nieuwe Candy bij Krea2day. De 2e van het jaar. 
De aftrap van 2013 was super! Want er waren wel 55 inzendingen!! Echt gaaf!!




De opdracht voor februari is... Maak een easel-kaart. En dit is mijn bijdrage. Toch een beetje een knipoog naar Valentijn en Vriendschap. Deze kaart heb ik afgelopen zondag op de bus gedaan en werd maandag bij Cynthia gebracht.


Als je het strikje losmaakt, en de kaart openmaakt, ziet de kaart er zo uit. Ik heb mijn favoriete hartjesmal gebruikt, want die mocht niet inbreken. In het middelste gedeelte heb ik een bloem met een mal van Crealies gemaakt. Die rondjes zijn van een mal van MemoryBox
Zo ziet zowel de rechter- als de linkerkant eruit. De vlinders en de libelle zijn ook mallen van MemoryBox
Op de 'platte' kant heb ik een border van MemoryBox gebruikt en daar als steuntje, 3 knoopjes op bevestigd.
Als je het strikje aan de voorkant hebt losgehaald en de kaart openmaakt, komt deze afbeeding als eerste tevoorschijn. Er staat ook een tekst op. "Je bent een vriendin uit duizenden". Deze heb ik in gedeeltes afgeplakt en gestempeld, omdat ik de tekst onder elkaar wilde hebben. En de aanhouder wint!! 
De laatste foto, is er eentje van alle mallen die ik heb gebruikt. Alleen het hart, waar de tekst opstaat, zit er niet bij. 


Tot de volgende blogpost en ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen bij de Candy van Krea2day!!!

Veel liefs en alvast een fijn weekend!!

Groetjes,
Ilse



2 opmerkingen:

  1. A labor of love noemen de Britten dit!!
    Prachtig Ilse en ROZE dus Cynthia zal wel met een big smile hebben rondgelopen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart....en wat zijn die ringenstansjes mooi!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen