vrijdag 26 oktober 2012

Marieke Bedankt!!!


Hallo Allemaal!

Vandaag kreeg ik van Marieke Deze onderstaande Award! Dank je wel!!! 
En... ik ga m doorgeven!
 Dat is dan ook de regel. Je moet m doorgeven aan 5 personen met een blog, die minder dan 200 volgers hebben. De Award moet in je sidebar komen te staan, en je moet degene bedanken van wie je m hebt gekregen.
En aan de 5 bloggers moet je laten weten, dat je aan hun de Award toekent.

Dus dat zullen we doen. 
Ik geef m door aan:

Succes meiden, met het doorgeven van deze Award!!

Groetjes,
Ilse.

3 opmerkingen:

  1. hoi Ilse,
    dank je wel voor je nominatie!
    dus deze award gaat nu ook rond. net de ene gehad....haha.
    ik zet dit bij mijn het berichtje van gisteren.
    dit is dan ook mijn laatste, hoor?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je award !

    Grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen