dinsdag 24 april 2012

Dikke Kus

Hallo Allemaal!!

Eindelijk weer een kaartje van mij!!
Ik had nog wat ingekleurde afdrukjes liggen, dus daar heb ik eindelijk wat leuke kaarten van gemaakt.





Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt, het beertje is ingekleurd met Twinkling H2O.
Wat is dat onwijs gaaf spul!!
Ik vind het vooral erg leuk om bepaalde accenten te kleuren met deze techniek. Zo kan je toch ergens
een beetje de nadruk op leggen.






De tekstempel is een nieuwe van Marianne design.
Het achtergrondpapier heb ik op de beurs in Den Bosch gekocht, maar
ik weet niet meer welk merk het is.
Voor de rest heb ik de kaart vrij rustig gehouden ( voor mijn doen, hahahah)
maar dat komt omdat ik het afdrukje erg leuk en schattig vind. En ook het achtergrondpapier vind ik supermooi!

Bedankt voor het langskomen en ik zal spoedig weer een nieuwe kaart posten!!

Groetjes,
Ilse

3 opmerkingen:

  1. leuke kaart!Lekker rustig. Heb dat twinklingspul ook gekocht,maar nog steeds niks me gedaan.
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, mooi designpapier heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele leuke kaart. die achtergrond papier is wel een blikvanger.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen