zondag 18 december 2011

Kadobon 2

Hierbij een foto van de 2de kadobon die ik heb gemaakt voor Krea2day.nl. Ik vind 'm erg mooi geworden.
Vooral het zeepaardje tussen het wier... Het is net echt!! Hahaha

Alle mallen die ik heb gebruikt kan je bij Krea2day kopen. De stansen van het wier heb ik lichtje bewerkt met stempelinkt voor een diepte effect.
De kleuren passen echt super bij elkaar!! De afdrukjes zijn ingekleurd met Derwent potloden. Ik ben wel bezig met nieuwe kleurtechnieken, maar dat wil nog niet zo vlotten, geloof ik.

Vanavond ga ik lekker verder freubelen en morgen heb ik lekker een dagje vrij!! Even niet werken, maar er komt nog een hele drukke week aan!! Maar dat komt goed. 's Avonds ontspannen en lekker bijtijds naar bed doet wonderen!!!

Veel knutselgroetjes,

Ilse

3 opmerkingen:

  1. Wauw hij is zeker heel erg mooi.
    Een geweldige cadeau bon.
    Leuk om te krijgen.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kadobon. Ik zou al blij zijn als ik die kadobon krijg der hoeft dan geen geld op te staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse, wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden en bent gaan volgen. Ik kleur altijd op canson aquarelpapier van 300 gr. Als ik afdrukjes print, gebruik ik hetzelfde papier, maar dan 185 gr. omdat het anders idd niet door de printer kan.
    Ik hoop zo je vraag beantwoord te hebben, anders hoor ik het wel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen